Sunday, 22 December 2013

Heklana beretka

Red je da isheklam nešto i za sebe, je l' da?  :D
Bliži se Nova godina, pa sam samoj sebi poklonila ovu heklanu beretku:






 Nikad nisam nosila beretke, pa sam rešila da napravim jednu crnu sa crvenom mašnom. Volim crno-crvenu kombinaciju.



Imam problem kad treba da se fotografišem - niko nema strpljenja da škljocne jedno 30 puta iz različitih uglova. :D A moram da škljocam toliko, kako bih imala veliki izbor fotografija koje ću da okačim na blog. Morala sam sama da se snađem, pa sam usput malo eksperimentisala sa efektima...








6 comments:

  1. Odlična je :D ja nosim samo one što napred imaju onaj deo kao kačket :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! E, takve tek nisam nikad nosila, možda napravim neku kačket-beretku u pauzi, kad ne heklam za druge. :D

      Delete
  2. Divna si Zvecko. Sa sve kapom, naravno. Kiss.
    (Serva:D)

    ReplyDelete
  3. Nominovana si http://supermamindnevnik.blogspot.com/2013/12/liebster-award-tag.html :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, baš sam se prijatno iznenadila! :D

      Delete