Friday, 17 January 2014

Dečije heklane kape

Najviše volim da heklam za najmlađe. Kad sam dobila ovu narudžbinu, bila sam uzbuđena i jedva sam čekala da krenem sa radom. Imala sam zadatak da isheklam kape za dve devojčice.




Jednu sam napravila od pufnastog boda (puff stitch) i nosi se kao beretka:






Druga je kombinacija bodova (double crochet, cross stitch), uz dodatak pufne na vrhu:






Inače, pravljenje pufni (iliti pom poma) je veoma zarazno, pa sam jedne večeri napravila nekoliko njih, jer, kad sam napravila prvu, više nisam mogla da stanem. I bilo je: „Joooj, samo još jednu pufnu da napravim i neću više danas“.  :D

Evo je sada šarena družina, krasi zid:



Do sledećeg heklanja! J

EDIT: Bonita Patterns organizuje giveaway, nagrađuje 2 dobitnika sa po 10 mustri za svoje heklane projekte. Darivanje traje do 1h posle ponoći, po našem vremenu. Na ovom blogu ima mnogo lepih mustri, pa ko želi - još ima vremena da se prijavi. Evo i njene FB strane, a i Ravelry profil. Uživajte!

3 comments:

  1. Baš su lepe! Mada, prva mi je lepša jer puff bod mnogo volim, a i boje su mi omiljene.

    ReplyDelete
  2. Hvala vam! :D I ja obožavam puff bod, što se i primećuje. :D

    ReplyDelete