Monday, 27 January 2014

Šareni heklani komplet - šal i kapa sa pufnom

Već neko vreme želim da sebi napravim komplet, jer kapa imam nekoliko, a šal nijedan koji sam sama isheklala. Sada sam ispravila tu nepravdu i napravila sebi šarenu prugastu kapu sa pufnom (ah, te pufne... zar nisu neodoljive?!) i odgovarajući šal.





Ovaj komplet sam isheklala još pre par nedelja, nego, vreme nikako nije bilo na mojoj strani - temperature su napolju bile prolećne, a ovaj komplet je debeo i topao, za pravi mraz. Jedva sam čekala da dobijem priliku da ga nosim, i to sam i učinila čim je pao sneg.




Do sledećeg heklanja! J

10 comments:

  1. Divne su boje, i divno ti stoji. :clap:

    :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :*
      A znaš kako je mekanooo... ^_^

      Delete
  2. Poštovanje, mnogo mi se sviđa vaš rad. Izabrala sam vas među blogovima koje pratim, za liebster blog award. Svratite na moj blog :http://mojamiami.blogspot.com/
    Srdačan pozdrav, Merima

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na nagradi, Merima! :)
      Obožavam heklane igračke, tako da ću sigurno pratiti Vaš blog od sada pa nadalje. :)
      Što se tiče ovih pitanja, odgovoriću na njih ovih dana, čim stignem da sastavim post. Pozdrav!

      Delete
  3. boje su lijepe i super je rad, a i ti si slatka :)

    pozdrav!


    ReplyDelete
  4. Ovaj kompletić je divan!!! Ja znam samo osnove pletenja, mom klincu sam pravila kape i šalove, a heklanje, kad bih imala vremena za učenje :-) Pozdrav, hvala na komentaru!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :)
      Ma, za svega nedelju dana (i manje, ako si vešta sa iglama, a jesi) možeš naučiti da heklaš kapu, a posle verujem da nećeš moći da se zaustaviš. :D

      Delete
  5. kako kjut blog, drago mi je da sam ga otkrila :) posjeti moje blogove - možda ti se svide, kreativni su, lijep pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Sad ću da vidim šta ima kod tebe, volim ja kreativne ljude. Pozdrav!

      Delete