Friday, 14 February 2014

Liebster blog award (još jednom :))

Prošli put nisam tagovala Danijelu sa bloga Unikatea, jer sam zapazila da je napisala da nije fan ovih nagrada, ali sad je bila voljna da se igra, pa je ona mene tagovala, tako da ću odgovoriti na pitanja koja je postavila: 


1.     Šta je za tebe sreća i jesi li srećna?
- Sreća je kad imaš svoju slobodu i svoj mir. Trenutno moja sreća nije kompletna, ali radim na tome, a u međuvremenu učim da budem srećna i kad mi nije sve potaman. :)

 2. Koliko vremena provodiš sa porodicom?
- Svaki slobodan trenutak.

 3. Imaš li vremena za prijatelje i druženje?
- Imam, ali svi prijatelji su mi u nekim drugim gradovima, niko ne živi u Nišu, gde ja živim trenutno, pa se ne viđamo često, ali se zato čujemo redovno.

 4. Šta bi najradije promenila u svom okruženju?
- Volela bih da živim u kući i na nekom mirnijem mestu, a ne u centru velikog grada. Dosadila mi je buka i gužva, potrebno mi je da budem negde ušuškana i da pustim korenje.

 5. Koja je tvoja najbolja, a koja najlošija osobina?
- Najbolja je što sam duhovita, volim da se šalim i na taj način održavam svoj vedar duh u ova (su)luda vremena, a najgora što ipak umem da budem žešći pesimista, što i mene nervira, a kamoli ljude u mom okruženju. :)

 6. Kada bi mogla da se vratiš u prošlost, koji bi to datum bio i zašto?
- Postoji samo jedna stvar koju bih drugačije uradila da mogu da vratim vreme, ali je suviše intimno da bih o tome pisala. U suštini, bila bih strpljivija i postupila bih onako kako mi razum govori, a ne srce. Samo u tom jednom slučaju smatram da bi bilo pametnije da sam poslušala glavu, a inače sve radim srcem.

7. Kada bi mogla da biraš u kojoj državi ćeš se roditi, koja bi to država bila i zašto?
- Bila bi to neka država gde je procenat nezaposlenog stanovništva zanemarljiv, zato što se ne bojim samo za sopstvenu budućnost u ovoj zemlji, nego i budućnost moje dece (kad ih jednog dana budem imala).

8. Ako se baviš rukotovorinama, koji je po tvom mišljenju najbolji način plasiranja i prodaje?
- Do sada sam najviše narudžbina imala na preporuku rodbine i prijatelja.

9.  Koji je tvoj životni moto?
- „Živi i pusti druge da žive“.

10. Voliš li da čitaš i koja ti je omiljena knjiga?
- Volim. Omiljena i neprevaziđena knjiga mi je „Mali princ“, a pored nje i „Knjiga o groblju“. Ima još dosta onih koje su me oduševile, ali ove dve su mi najmilije.

11. Veruješ li u internet prijateljstva?

- Nisam sigurna da li verujem i u ova prijateljstva u realnom životu. Recimo da verujem u stara prijateljstva, neka do studentskih dana. Sve za vreme studija i posle njih je pre ili kasnije palo u vodu. U poslednje vreme sam naišla na nekoliko divnih osoba u virtuelnom svetu, neke sam i upoznala, neke još nisam, ali mogu da kažem da sam voljna da pružim šansu takvim prijateljstvima.

2 comments:

  1. Pa hvala ti što si odgovorila na moja pitanja :D
    Ponekad mi je žao što nemam malo više vremena koje bih posvetila ovakvim stvarima, ali gledaću da to u budućnosti malo korigujem :)

    ReplyDelete