Wednesday, 12 March 2014

DIY - Ulepšavanje kutije za olovke

Danas, dok sam brisala prašinu, pomislila sam kako je bezveze što mi olovke stoje u otvorenoj limenci od Nescafe-a (vidi se na slici iz ovog posta), a i mnogo se prašine skuplja, a ko će da briše svaku olovku posebno?

I tako sam zasukala rukave i uz malo rada i truda preuredila jednu veću kutiju od kapućina, u koju može da stane više olovaka, a može i da se zatvori. 

Od materijala sam koristila parčiće papira za uvijanje poklona koji su mi bili višak nekom prilikom, isečak iz časopisa (da li sam pomenula da čuvam sve i svašta? E pa, evo prilike kad mi je fino poslužilo to što sam čuvala), makaze, lepak, plus ono što nije na slici: selotejp, lenjir, šestar.



Ovako je izgledala kutija pre nego što sam je presvukla:


A ovako nakon što sam je obukla u zeleno prugasto odelce:


Morala sam da koristim selotejp kao dodatno ojačanje na ivicama papira, a lenjir mi je poslužio da ravno odsečem višak papira. Još sam šestarom nacrtala krug, isekla ga i nalepila na poklopac, napisala šta je u kutiji, i sad se sve divim kako se lepo slaže i koliko je bilo jednostavno, a efektno.



6 comments:

  1. e super :)

    tako i ja sve držim u kutijama, a napišem na kutiji šta je unutra.

    ReplyDelete
  2. Odlična transformacija :-) Tako ti je i kod mene, samo da što manje vremena gubim na čišćenje, a i lepše izgleda! Pozdrav

    ReplyDelete
  3. Hvala!

    Ma, kutije su zakon, sve (što ne koristim baš svakog dana) sam popakovala u kutije i ispisala na svakoj šta ima unutra, samo da ne briskam svaku sitnicu posebno. :D

    ReplyDelete
  4. Odlično... jednostavno, efektno i praktično!

    ReplyDelete
  5. Pozdrav... evo počinjem sa linky partijima na svom blogu (u tijeku je 4. po redu) pa bi mi bilo izuzetno drago da se pridružiš i naravno ako želiš podijeliš ovu informaciju
    http://unique-hrebina.blogspot.com/2014/03/linky-party-4-ovog-puta-sa-slikama.html

    ReplyDelete