Sunday, 11 May 2014

Sending some sunshine :)

Verovatno većina vas koji se bavite heklanjem i pletenjem znate za sajt Ravelry. To je sajt gde se okupljaju pletilje i heklerke, razmenjuju iskustva, poklanjaju ili prodaju šeme za heklanje i pletenje, okupljaju se da zajedno nešto stvaraju, ali i da usput ćaskaju i da se razonode. Jedna od organizacija u kojoj sam prošlog meseca i ja učestvovala se zove Sending some sunshine. Početkom godine organizovan je prvi krug, koji je bio veoma uspešan, pa se to nastavilo, a i dalje traje, i nadam se da će zaživeti kao neka tradicija u Srbiji, jer se ne zna da li je lepši osećaj kada nešto dobiješ, ili kad daješ.

Suština je sledeća: svako ko želi da učestvuje, prijavi se organizatorki (hvala , organizatoru ovog skuuuupa), pošalje joj svoju adresu, koju ona prosledi jednoj osobi, a zauzvrat dobije adresu neke treće osobe, kojoj će poslati pismo/paketić. Vrednost pisma je simbolična - do 200 dinara, kako se ne bismo opterećivali novcem, poenta je da ovo bude uživancija.

Kada je meni stigao paket, oduševila sam se. Prvo zato što nisam znala ni ko mi šalje, ni kad, ni odakle, a najmanje sam znala šta će mi poslati. Prvo sam jedno 5 minuta otvarala koverat, zatim sam sadržaj izručila na krevet i jedno po jedno uzimala u ruke, gledala, cičala: "Jao, vidi ovo! A gledaj, ovo mi baš treba! Jaooo, a ovo sam oduvek želela da imam! Uh, ovo će mi koristiti za organizaciju recepata! Kako je pogodila da izabere baš smajlija, nije mogla bolje!"...  Onda sam poređala sve svoje ljubimce iz koverte koja je doputovala iz Beograda i slikala ih.


Washi trake su odmah isprobane, kao i bušač za papir u obliku smajlija i pečat. Čokoladica je otišla istog trenutka, kafice sutradan, kao i topla čokolada, a ostalo se polako troši, a nešto se i čuva, jer mi je prosto žao da sve odmah iskoristim.

Moj paketić je išao u Novi Sad. Pošto se vodim principom: "Sve svoje sama pravim", tako sam i u ovom slučaju sve sama napravila, pa i posebne kesice u koje sam zapakovala nakit i dreamcatcher.





Ovako izgleda sve to na gomili:



I, za kraj, kod Saške je u toku Ex Yu blog party, tako da - trk tamo da vidite ima li neki lepi novi blog, a i da se izreklamirate. :)

5 comments:

  1. znam za raverly mada se ne bavim heklanjem i pletenjem.

    super su stvarčice :)

    ReplyDelete
  2. Ima li neceg lepseg od razmene poklona i generalno razmene dobre volje i raspolozenja <3

    ReplyDelete
  3. Sjajna ideja.Nista lepse od iscekivanja nepoznatog.

    ReplyDelete
  4. Svidja mi se ovo sve sto procitah. Stvarno dobra ideja puna pozitivne energije..Pozdrav

    ReplyDelete
  5. 1. septembra kreće novi krug, pa ko voli, nek' izvoli! :D

    ReplyDelete