Friday, 28 November 2014

Kreativno heklanje i štrikanje

Ima li koga ovdeeee?! Jeste da mene nije bilo neko vreme, ali se nadam da još ima, ako ne namernih, barem slučajnih prolaznika. :)
Svašta se izdešavalo u mom životu u poslednjih 6 meseci, i dobro i loše, ali ne bih da pišem o tome, već isključivo o stvarima vezanim za heklanje, a pomalo i pletenje.
Verovatno su već svi koje zanimaju ručni radovi čuli za časopis Kreativno heklanje i Kreativno štrikanje (a za krojačice tu je i Modellina, časopis o šivenju i krojenju). Ne znam zašto, ali kad sam videla da je izašao prvi broj, dvoumila sam se da li da ga kupim, i ne uzeh ga tada, a onda je došao i drugi broj, ja ga kupim, i momentalno zažalim što nisam kupila i prvi, jer je cena zaista pristupačna, a časopis izlazi na dva meseca. Potražila sam prvi broj, ali, naravno, nisam mogla više nigde da ga nađem, pa sam odlučila da pošaljem mejl urednici časopisa, Aidi Bajazet i naručim, ako je to moguće. Prvo me je obradovala brzim odgovorom, a zatim i ljubaznošću i rečima da ne moram ništa da platim, da će biti dovoljno samo da ih preporučim prijateljicama. Naravno da ja već to radim otkad sam kupila časopis i naravno da ću i ubuduće to raditi, jer sam oduševljena modelima i izgledom časopisa. Mnogo mi znače šeme na srpskom, jer, iako sam prvobitno naučila bodove na engleskom jeziku i umem da čitam mustre, bolje je kad se to radi na maternjem jeziku. I tako sam ja poslala Aidi adresu, ona mi je poslala časopis i moja kolekcija (od tri broja za sada) je potpuna.
Pošto sam videla da je izašao i časopis o štrikanju, nameravala sam da ga kupim i da konačno savladam i to, i tada je Magrit, kao da mi je pročitala misli, objavila nagradnu igru gde je poklanjala dva primerka tog časopisa, i ja se prijavila, čisto da pokušam. I posreći mi se da osvojim nagradu! :) Ne mogu da opišem svoju sreću kad su mi stigla oba časopisa na kućnu adresu i kad sam otvorila koverte i prelistala njihov sadržaj! Kad budem isheklala ili isplela neki džemper, pohvaliću se. :)
A sada imam da se pohvalim jednom kapom, ovoga puta je to žuti Minion, po narudžbini za jednu devojčicu:


Takođe hoću da podelim sa vama ovu šemu na koju sam malopre naišla, to su heklani prekrivač i jastučnica, u pravom prazničnom duhu, taman da se ušuškate uz omiljenu seriju, šolju čaja i kolačiće u hladnim danima (a bogami i noćima) koji predstoje.

Link za šemu: http://www.redheart.com/free-patterns/peppermint-throw-and-pillow

7 comments:

  1. Ima nas,draga, sto slucajnih ,sto namernih ;) citalaca! Pisi kad mozes, treba negovati svoje hobije, blog smatram kao pravo mesto za skladistenje kreativnog rada, lepo je deliti medjusobno znanja i vestine! Kapica je prelepa, nisam jos izheklala svoju prvu kapicu..ipak sam pocetnik sa heklicom, radim granny squerove,malo po malo,pa se nadam da cu do proleca da zavrsim, a tek onda da se latim sledeceg projekta..Modelinu nisam kupila, morala bih i ja da kontaktiram urednicu, toliko Burdi imam, brdasce jedno ;) cestitam na nagradi, isti casopis sam i ja osvojila kod Margit! Puno pozdrava, citamo se :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Samo vežbaj, od tih kvadrata može da se sklepa šta god ti padne na pamet. :D
      E, da, čestitam i ja tebi, pa da se zajedno pohvalimo džemperima! :D
      Pozdrav tebi i pozdravi mi Niš! :*

      Delete
  2. ovaj pokrivač je krasan, jesi mislila njega raditi?

    a čitalaca ima. evo ja odmah došla kad sam vidjela da ima novi post :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu su moje kreativke! :D
      Definitivno moram da probam, nisam do sada nijedan prekrivač heklala, a imam veliku želju da se upustim u tu avanturu. :)

      Delete
  3. Pratim te i ja, evo, sa malim zakasnjenjem :) Samo pisi, nego sta!
    Drago mi je da ste obe dobile casopise, i Raki i ti, i da vam se svidja :)
    Evo, izasao je i drugi broj !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, kupujem ga čim budem mogla. Baš je super što su iskombinovali da izlaze naizmenično, pa tako svakog meseca ima po jedan novi broj. :)

      Delete
  4. Tek sam se prikljucila pa me zanima o kom casopisu je rec. Inace radovi su vam super.

    ReplyDelete